Prelegenci

Norbert Biedrzycki

Od początku 2016 roku odpowiedzialny za zarządzanie spółką Atos Polska, dostarczającą na polskim rynku usługi i produkty informatyczne dla wszystkich gałęzi gospodarki: od telekomunikacji, poprzez sektor finansowy, handel i przemysł, po administrację publiczną. Wcześniej Prezes Zarządu i CEO ABC Data S.A. oraz Prezes Zarządu i CEO Sygnity S.A. Norbert Biedrzycki przez 10 lat pracował również w firmie McKinsey jako partner zarządzający oraz był dyrektorem działu usług doradczych oraz rozwoju biznesu firmy Oracle. Posiada szeroką wiedzę w zakresie doradztwa biznesowego, integracji systemów oraz usług zarządzanych, a jego doświadczenie obejmuje również obszary cloud computing i bezpieczeństwa IT.

Anna Borzeszkowska

Ma za sobą ponad 24 letnie doświadczenie pracy w korporacjach w biznesie. Pracowała jako dyrektor HR i członek zarządu w International Paper Kwidzyn. Była odpowiedzialna za politykę wynagrodzeń i zarządzanie talentami w regionie EMEA. Jako dyrektor HR na Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Indię tworzyła i realizowała politykę personalną w Amcol International. W firmie Flugger jako Managing Director odpowiadała za działalność spółki i politykę personalną.

W swojej pracy łączy zarządzanie ludźmi z zarządzaniem biznesem. Inicjowała i wspierała wiele zmian organizacyjnych i restrukturyzacyjnych mających na celu wspieranie strategii biznesowej. Wdrożyła wiele innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań w obszarze HR

Ukończyła Wydział Prawa na Uniwersytecie Gdańskim, studia podyplomowe z zakresu rachunkowości zarządczej, zarządzania projektami inwestycyjnymi oraz studia MBA. Jest certyfikowanym coachem EMCC oraz certyfikowanym nauczycielem Mindfulness

Prowadzi Instytut Redukcji Stresu i Rozwoju Osobistego Harmony. Instytut to przestrzeń do zatrzymania się oraz do kompleksowej – coachingowej i uważnej pracy nad sobą i ze sobą w obszarze zmian zawodowych i osobistych, wypalenia zawodowego, radzenia sobie z wieloznacznością, stresem i kryzysem oraz szeroko rozumianego rozwoju. Prowadząc warsztaty promuje uważność w biznesie i życiu osobistym

Ukończyła również studia z psychoonkologii na SWPS w Warszawie. Pracuje z osobami dotkniętymi chorobą nowotworową wspierając je w procesie zdrowienia i w budowaniu nowego życia po chorobie. W pracy z tymi osobami doświadcza jak wielki potencjał do zdrowienia i rozwoju tkwi w tych osobach. Założyła i prowadzi Fundację Onkologiczną Nieoczekiwana Podróż.

Nieustannie poszukuje nowego i rozwija się w życiu.

Monika Buchajska-Wróbel

Ekspert branży HR, z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu procesów HR zarówno dla firm polskich, jaki i zagranicznych. W swojej dotychczasowej karierze przeprowadziła kilkaset projektów z zakresu rekrutacji executive search na najwyższe szczeble zarządzania oraz oceny pracowniczej metodą assessment/development centre. Była również zaangażowana w realizację licznych programów outplacement dla firm z różnych branż, zarówno w sektorze prywatnym, jak i państwowym. Specjalizuje się w projektach dla rynku Venture Capital. Współzałożycielka firmy doradztwa personalnego Inwenta, gdzie od 2004 roku pełni funkcję Partnera Zarządzającego. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz aktywizacji oraz promocji polskiego rynku interim management (zarządzanie czasowe). Pomysłodawczyni, inicjatorka i współzałożycielka polskiego Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), którego w latach 2010-2012 była pierwszym Prezesem, obecnie na stanowisku Wiceprezesa. Jako jedna z niewielu na rynku polskim posiada bogate doświadczenie w rekrutacji i doborze managerów czasowych (interim managerów) do konkretnych projektów.

Beata Bukowska

Partner Zarządzający w firmie Inwenta Sp. z o. o., współzałożyciel Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), coach ICC oraz coach LMI. Od 1999 roku związana jest z branżą doradztwa personalnego. Swoje doświadczenia w tym obszarze budowała pracując zarówno w firmach polskich i zagranicznych. Dzięki pracy w TMP World Wide miała okazje poznać i zastosować najnowocześniejszą wiedzę i praktykę z zakresu HR. W 2004 roku została współzałożycielem firmy doradztwa personalnego Inwenta, w której pełni rolę Partnera Zarządzającego. Beata posiada praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania oraz z obszaru HR. Przygotowuje i prowadzi projekty diagnozy i oceny potencjału pracowników i kandydatów do pracy metodą Assessment i Development Centre. Angażuje się w projekty ocen pracowniczych, oceny 360°, prowadzi szkolenia i warsztaty metodą coachingową dla kadr kierowniczych. Beata posiada bogate doświadczenia w realizacji projektów rekrutacyjnych dla wielu firm polskich i międzynarodowych. Od 2007 roku realizuje coachingi metodą ICC, a w 2009 roku poznała metodykę pracy LMI. Na co dzień zarządza kilkunastoosobowym zespołem konsultantów. Od 2004 roku aktywnie działa na rzecz rozwoju polskiego rynku rekrutacyjnego w obszarze interim management.

Od maja 2017 r. Prezes SNI, sieci zrzeszającej międzynarodowe firmy Executive Search.

Monika Dawid – Sawicka

Autorka opracowań dotyczących tematyki zarządzania zasobami ludzkimi i wywiadów z dyrektorami personalnymi. Organizatorka konferencji i debat dedykowanych środowiskom HR. Pomysłodawczyni konferencji HR Directors Summit. Autorka cyklicznych spotkań dyrektorów personalnych. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. W Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaangażowana m.in. w realizację największego w Europie środkowej badania rynku pracy - Bilans Kapitału Ludzkiego.
Współpracuje z mediami jak również występuje na antenie w charakterze eksperta. Posiada dobrą znajomość branży szkoleniowej, doradczej i HR-owej oraz bardzo dobrą znajomość problematyki zasobów ludzkich. Absolwentka Politologii na UW, Zarządzania i Marketingu oraz studiów MBA na SGH.

Dorota Dublanka

Posiada ponad 6 letnie doświadczenie w pracy w dynamicznie rozwijających się organizacjach technologicznych z Doliny Krzemowej. Zajmowała stanowiska Dyrektora HR w firmach TechSoup Global i Wikia odpowiadając za rozwój zasobów ludzkich w Europie (Polska, Wielka Brytania, Niemcy) oraz globalne programy rozwojowe. Jest doświadczonym menedżerem posiadającym umiejętność zarządzania dużymi projektami z zakresu innowacji i efektywności organizacyjnej. Była inicjatorem i członkiem zespołu budującego pierwsze Call Center w Polsce (Kontakt Telemarketing) obejmując pozycję Dyrektora Zarządzającego. Odpowiadała za wdrożenie i prowadzenie procesów dla Microsoft i Google.

Absolwentka Executive MBA dla HR w Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Certyfikowany coach ICC oraz facilitator Design Thinking. Pasjonatka nowych technologii i rozwoju osobistego, której mottem działania jest "learn, unlearn, learn". Jest członkinią think-tanku HR Influencers, skupiającego 50 wpływowych liderów-praktyków branży HR w Polsce.

Joanna Duda

Z obszarem HR związana od 12 lat. Doświadczenie eksperckie zdobywała w firmach konsultingowych i korporacjach. Opracowywała i kierowała projektami z zakresu rozwoju pracowników, systemów motywacyjnych oraz zarządzaniu zmianą. Ukończyła stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studia podyplomowe z psychologii zarządzania na WSB w Poznaniu.

Interesuje się obszarem zaangażowania, motywacji w pracy oraz zwinności poświęcając tym tematom artykuły na swoim blogu www.agileinhr.blogspot.com oraz dzieląc się wiedzą na konferencjach branżowych.

Magdalena Jankowska

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w kierowaniu międzynarodowymi Zespołami Personalnymi w kraju i zagranicą. Specjalizuje się w realizacji projektów doradztwa personalnego, coachingu i szerokorozumianych usług HR. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w międzynarodowych korporacjach na najwyższych szczeblach kierowniczych, m.in. w Nestle Waters Polska, Groupama SA., gdzie realizowała strategię wejścia firmy i marki Proama na rynek polski. W lipcu 2014 r. z powodzeniem zakończyła projekt start-up'u Centrum Usług Wspólnych na Europę w strukturach Owens Illinois. Realizuje projekty dla biznesu, sesje coachingowe, projekty z zakresu change managementu oraz HR networkingu na terenie Polski, jak również zagranicą.

Z wykształcenia jest Iberystką. Zna biegle kilka języków obcych. Praca nad rozwojem kapitału ludzkiego jest dla niej pasją, dlatego od lat już z powodzeniem realizuje projekty w obszarze HR.

Karolina Jędrzejczyk

Od 2007 r. związana z branżą doradztwa personalnego. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na wszystkie szczeble zarządzania, w tym na stanowiska najwyższego szczebla. Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń, w projektach AC/DC, ocenie 360, oraz w projektach outplacement.

Absolwentka Uniwersytetu SWPS (psychologia) oraz licznych kursów i szkoleń z Coachingu, akredytowanych przez ICF, m.in. CoachWise Coaching Essentials™, oraz licznych warsztatów i szkoleń w Szkole trenerów INTRA.

Katarzyna Kamińska

Specjalizuje się w prawie pracy, w ramach tego obszaru do jej kompetencji należy bieżące doradztwo w sprawach pracowniczych, obejmujące przygotowywanie dokumentów z zakresu prawa pracy oraz prowadzenie sporów pracowniczych. Jej doświadczenie obejmuje także kwestie związane kontraktami menedżerskimi oraz zatrudnianiem cudzoziemców.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego – ukończyła studia na Wydziale Prawa i Administracji oraz na Wydziale Zarządzania.

Przed dołączeniem do zespołu Galt pracowała dla polskich kancelarii i świadcząc bieżące doradztwo prawne dla podmiotów gospodarczych oraz prowadząc postępowania sądowe.

Aneta Karwowska

Doświadczony ekspert i menedżer w obszarze HR. Od ponad 16 lat związana z działami HR takich firm AVON, Nationale Nederlanden, Bigram. Posiada doświadczenie w zakresie kształtowania i optymalizacji struktur organizacyjnych, zarządzania zmianą, rozwoju menedżerów i zarządzania talentami. Od wielu lat zajmuje się budowaniem współpracy w zespołach oraz wsparciem menedżerów w zakresie tworzenia i wdrażania strategii. Swoje pierwsze doświadczenia w obszarze HR, budowała w zakresie oceny potencjału, badania zaangażowania pracowników i outplacementu. Interesuje się tematyką związaną z rolą kobiet w biznesie. Certyfikowany coach ICC, doświadczony konsultant oraz trener. Z wykształcenia pedagog, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi, mediator i negocjator.

Stefan Kotański

Z branżą outsourcingu procesów biznesowych związany od 2006 roku, z ponad 10 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami dla firm i instytucji z różnych branż i sektorów. Uczestniczył w wielu projektach integracyjnych dla największych instytucji finansowych w Polsce. W firmie Iron Mountain jest odpowiedzialny za zespół zajmujący się zarządzaniem projektami oraz analizą biznesową.

Z wykształcenia informatyk i Kierownik Projektów, pasjonat nowoczesnych technologii optymalizacji procesów oraz miłośnik wycieczek górskich.

Joanna Łukaszyk-Muszyńska

Posiada ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowe w obszarze HR. Przygotowywała i prowadziła projekty w zakresie zarządzanie talentem, wdrożenia kompetencji przywódczych, jak i funkcyjnych, przeprowadzała liczne transformacje. W centrum jej zainteresowań zawodowych są projekty budowania zaangażowania oraz realizacja strategii firmy w powiązaniu z zarządzaniem zasobami ludzkim.

Jest absolwentką Socjologii na Uniwersytecie im Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz certyfikowanym coachem ICF. Pracowała m.in. dla Jeronimo Martins, Philips Lighting, Kompania Piwowarska. W listopadzie 2016 roku dołączyła do SKF Polska SA na stanowisko HR Country Managera.

Anna Marchewka

Zajmuje się realizacją i tworzeniem strategii sprzedaży dla kluczowych Klientów jak również budowaniem pozytywnego wizerunku firmy oraz utrzymywaniem partnerskich relacji z klientami firmy. Monitoruje rynek oraz działania konkurencji. Wpiera Branch Managerów w zakresie szkoleń, sprzedaży oraz negocjacji handlowych. W OTTO Work Force Polska pracuje od ponad 11 lat.

Karolina Niesiobędzka-Rogatko

Karolina Niesiobędzka-Rogatko posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego, głównie z branży finansowej. W ciągu tych kilkunastu lat wdrażała nowe kanały dystrybucji oraz realizowała projekty z zakresu wsparcia sprzedaży. Przez kilka lat swojej kariery odpowiadała także za całość procesów HRowych dla struktur sprzedażowych (tzw. miękki i twardy HR). Od 2011 r. działa jako interim manager oraz jako PI Associate. W ciągu ostatnich 6 lat przeprowadziła szereg szkoleń certyfikujących z metodologii Predictive Index. Zawodowo wspiera organizacje w momentach transformacji, zarówno na płaszczyźnie biznesowej, jak i zasobów ludzkich. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonatka biegów długodystansowych, mama dwóch córek.

Agnieszka Pogorzelska

Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w obszarze zaawansowanych usług i doradztwa HR. Jako trener, projektowała i prowadziła szkolenia dla wielu polskich i zagranicznych klientów. W latach 2007 – 2010 jako Starszy Konsultant w PSI Polska, była odpowiedzialna za prowadzenie projektów typu Executive Search i Direct Search oraz projektów oceny i rozwoju kompetencji Assessment Centre/Development Centre dla stanowisk dyrektorskich, kierowniczych oraz dla specjalistów. Od roku 2010 związana z Inwentą jako Starszy Konsultant ds. Projektów Oceny i Rozwoju Kompetencji.

Główne obszary specjalizacji to:

  • Budowanie i zarządzanie projektami AC/DC.
  • Budowanie rekomendacji rekrutacyjnych oraz rozwojowych.
  • Udzielanie rozwojowych feedbacków.
  • Projektowanie i prowadzenie warsztatów dla asesorów wewnętrznych firm.
  • Projektowanie i zarządzanie grupowymi procesami Outplacement.
  • Ocena 360 stopni - projektowanie i prowadzenie.

Agnieszka od 7 lat specjalizuje się w projektowaniu i realizowaniu kompleksowych procesów AC/DC (ponad 300 sesji), Audytów Personalnych oraz w doradztwie personalnym, związanym z udoskonalaniem kompetencji i rozwojem kariery zawodowej. Posiada doświadczenie w opracowywaniu zadań symulacyjnych, ocenie uczestników sesji, przygotowywaniu raportów o uczestnikach, opracowywaniu rekomendacji rozwojowych, udzielaniu informacji zwrotnych, opracowywaniu raportów zbiorczych oraz szkoleniu asesorów. Projektuje i prowadzi cykle szkoleń dla asesorów wewnętrznych organizacji, pełni rolę mentora dla mniej doświadczonych asesorów w Inwencie oraz dla uczestników warsztatów.

Występuje na branżowych konferencjach, związanych z tematyką Assessment i Development Centre, przybliżając nowe trendy w tych procesach, występując z Klientami Inwenty i prezentując studia przypadków przeprowadzonych projektów, przedstawiając rolę AC/DC w projektowaniu programów talentów w organizacjach oraz jako zaawansowanej metody badania potrzeb szkoleniowych.

Agnieszka projektuje również i nadzoruje projekty Outplacement od strony merytorycznej oraz logistycznej

Jest certyfikowanym Analitykiem Predictive Index® (PI®) - wdrożonego w 1955 naukowego narzędzia wspierającego menedżerów i działy HR w identyfikowaniu motywacji i potrzeb leżących u podstaw działania ich pracowników. Aktualnie PI® jest używane przez ponad 7800 organizacjach w 143 krajach na świecie.

Krzysztof Potyrała

Menedżer i konsultant, z ponad 20 letnim doświadczeniem zdobywanym w działach sprzedaży i zarządzania zasobami ludzkimi międzynarodowych korporacji na stanowiskach z odpowiedzialnością za Polskę, region Europy Środkowo-Wschodniej, całej Europy oraz jako członek zespołów globalnych. Obecnie Dyrektor HR w firmie Intersnack Poland. Aktywny członek think tanku HR Influencers.

Swoją zawodową karierę rozpoczął w Mars, Inc., najpierw jako przedstawiciel handlowy, następnie HR Business Partner dedykowany do Działu Sprzedaży i Marketingu. Powrót do Działu Sprzedaży na stanowiska Regionalnego Menedżera Sprzedaży oraz Menedżera ds. Klientów (Sieci) Międzynarodowych w Polsce miał na celu pogłębienie wiedzy biznesowej oraz nabycie praktyki w zarządzaniu dużymi zespołami biznesowymi. Zgromadzona wiedza i doświadczenie wpłynęła na profil kolejnych stanowisk plasujących się na pograniczu HR i biznesu: Menedżera ds. Rozwoju Menadżerów i Organizacji w Europie Środkowej i Skandynawii oraz Dyrektora ds. Rozwoju Talentu w Europie. Po odejściu z Mars, Inc., zajmował kolejno stanowiska VP HR w Royal Ahold z odpowiedzialnością za Europę Środkową oraz VP HR w Avon z odpowiedzialnością za Europę Środkowo-Wschodnią. W dwóch ostatnich firmach pełnił również rolę członka zarządu regionalnego. Po okresie pracy na stanowiskach „interim” (m.in. Dyrektor HR w GK PGE, gdzie odpowiadał za reorganizację Departamentu HR oraz wsparcie związane ze zmianą Zarządu Grupy) pracuje jako Dyrektor HR w Intersnack Poland

Grzegorz Sobiecki

Ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w restrukturyzacjach firm poprzez procesy zarządzania zmianą. Prowadził projekty w Polsce, Rosji, na Ukrainie oraz na Węgrzech. Aktualnie na stanowisku Prezes Zarządu SKF Polska odpowiada za procesy restrukturyzacji operacyjnej, inwestycyjnej i kulturowej.

Wybrane projekty, które prowadził to m.in..: Prezes Zarządu Herbapol Lublin, gdzie odpowiadał za podniesienie efektywności ekonomicznej i organizacyjnej spółki; Dyrektor ds. Operacyjnych firmy Spectra Services w ramach której prowadził projekty poprawy efektywności ekonomicznej spółek z portfela oraz z zakresu nadzoru właścicielskiego; CEO Nutricia Russia gdzie odpowiadał za zarządzanie zmianą organizacji w celu optymalizacji oraz rozwoju przedsiębiorstwa.

Ma ponad trzydzieści lat doświadczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwami, w tym 7 lat jako Interim. Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managers, Członek Kapituły Sędziowskiej Polish National Sales Awards. Współautor książki Metodyka Interim Management, 2014

Absolwent: Uniwersytetu Przemysłu Spożywczego w Moskwie -mgr inż. Mechanik , University of Central Lancashire w Preston,UK – HR Management (kurs) oraz Regis University w Denver, USA -MBA. DBA – oczekiwany we wrześniu 2018

Bartłomiej Szmajdziński

Wcześniej pracował w SygmaBank Polska, DHL, IFS, Financial Services Ltd., ukończył studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej przy Oksfordzkim Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej. Jest też certyfikowanym Coachem ICC. Jeśli tylko czas pozwala chodzi po górach lub żegluje po morzu.

Krzysztof Wiecha

Wysokiej klasy menadżer w firmach międzynarodowych z bogatym doświadczeniem w efektywnym zarządzaniu wielokanałowymi strukturami sprzedaży i jakością portfela produktów oraz wdrażaniem strategii rozwoju z naciskiem na budowę długofalowych relacji z klientem poprzez dostarczenie wartości oferowanych usług. Członek Studenckiego Koła Przewodników Beskidzkich; Członek Klubu Wysokogórskiego Warszawa, Uczestnik i organizator wielu wypraw w najwyższe pasma górskie Azji, Ameryki Płd. i Ameryki Płn.

Rafał Żak

Zajmuje się rozwojem ludzi i organizacji. Robi to w czterech rolach: trenera, mówcy, coacha i autora. Promuje rozwój oparty na dowodach i nieco bezczelnie twierdzi, że w tym co robi zauważa granicę pomiędzy rozwojem, który ma sens, a rozwojem, który jest celem samym w sobie. Jako trener lubi pracę z grupami wysokiego potencjału, czyli osobami, które swoimi codziennymi działaniami przyczyniają się do rozwoju całych organizacji. W roli mówcy stara się łączyć atrakcyjność przekazu z zawartością merytoryczną, której niewiele można zarzucić. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i zwycięzcą konkursu na najlepszą mowę biznesową 2014 roku. Jako coach pracuje głównie z menedżerami w zakresie business coachingu. W roli autora ma na koncie trzy książki wydane przez wydawnictwo MT Biznes, w tym „Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi” oraz „Nie myśl, że NLP zniknie” nagrodzoną tytułem Książki dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Potrzebujesz pomocy? Masz dodatkowe pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

22 50 234 70