Agenda

kosmetyki bandi

UWAGA!

Na uczestników czekają nagrody! Będzie można wylosować:

Zestawy kosmetyków, torby podróżne oraz nagrody książkowe.

Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma także kod rabatowy do e-sklepu Bandi oraz próbki kosmetyków.

Fundatorem nagród jest Bandi.

8:30 - 9:00

Rejestracja

9:00 - 9:15
9:15 - 9:30

Potęga wartości – źródło przewagi konkurencyjnej i przyszłość na rynku pracy

10:10 - 10:40

Kontr-zasady, czyli o tym co wynika z chodzenia własnymi ścieżkami i pod prąd

10:40 - 11:10

Przerwa kawowa.

11:10 - 11:40

Jak mówić o wartościach w autentyczny sposób

Wartości leżą u podstawy Skanska i są ważnym elementem zarządzania firmą od 130 lat. Wraz z nowym planem biznesowym 2020, wartości grupy zostały uaktualnione tak, aby jak najbardziej wspierały osiągnięcie założonych celów strategicznych, a także wspomagały Skanska w tworzeniu najlepszego miejsca pracy i byciu pracodawcą z wyboru.

Przedstawione studium pokaże jaką drogę przebyliśmy w łączeniu tradycji z nowoczesnością i strategii z codziennym życiem każdego pracownika czyli o tym, jak budujemy kulturę organizacyjną przez wartości.

11:40 - 12:10

Traktuj firmę jak swoją własną

  • czy to jest możliwe aby korporację traktować jak własną firmę?
  • jak Siemens wspiera wzmacnianie postawy właścicielstwa za biznes?
  • co robimy aby ludzie czuli się i działali odpowiedzialnie?
  • skąd wiemy jako HR, że to działa i przekłada się na wyniki finansowe?
12:10 - 12:40

Wartości jako filar Vademecum Managera Polfy Warszawa S.A.

12:55 - 13:45

Quizshow interaktywny program podsumowujący wydarzenie + losowanie nagród

13:45

Lunch.

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Różne pokolenia, jedna organizacja

Uwaga! W trakcie wydarzenia będzie można porozmawiać ze Stanisławem Wojnickim autorem książki „Różne pokolenia. Jedna organizacja”.

Polska stoi w obliczu rosnących wyzwań demograficznych, polegających na szybkim starzeniu się społeczeństwa, w tym populacji pracowniczej, i ubywaniu młodych roczników. Tworzy to nowe problemy dla firm, zwłaszcza takich gdzie doświadczenie zawodowe pracowników odgrywa dużą rolę. Autor opisuje rzeczywiste przypadki firm polskich i zagranicznych i przedstawia model 4-ch wymiarów: pracownicy, menedżerowie, organizacja i klienci, których zintegrowanie jest środkiem do realizacji spójnej strategii biznesowej obracającej wyzwania demograficzne na korzyść firmy.

Potrzebujesz pomocy? Masz dodatkowe pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

22 50 234 70