Prelegenci

Andrzej Borczyk

Andrzej jest absolwentem Wydziału Chemii oraz Studium Zarządzania i Biznesu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku został promowany na menedżera swojego pierwszego zespołu sprzedażowego. Następnie zarządzał działem szkoleń sprzedaży, a w kolejnym kroku objął obowiązki Dyrektora Regionalnego i był odpowiedzialny za sprzedaż na terytorium 1/3 kraju. Na stanowisku Sales Operations Manager koordynował wszystkimi operacjami wspierającymi dział sprzedaży. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Manager. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE. Przed dołączeniem do polskiego zespołu Microsoft, Andrzej pełnił funckję Dyrektora HR na Polskę i Europę Centralną w firmie Diageo, gdzie był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie.

W Microsoft poza realizacją strategii HR i zarządzaniem zespołem Andrzej koordynuje szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. Jest głęboko przekonany iż ludzie są dziś główną wartością firmy i przewagą konkurencyjną. Microsoft w Polsce był w ostatnich czterech latach uznawany jako Great Place to Work i dwukrotnie wygrał w rankingu firm zatrudniających do 500 osób. Pasją Andrzeja jest tenis, narty i piłka nożna.

Marlena Borys

Od ponad 20 lat związana zawodowo z SKF Polska S.A., dawniej Fabryką Łożysk Tocznych w Poznaniu. Okres pracy zawodowej obejmuje proces prywatyzacji i restrukturyzacji, podczas których wspierała Biuro Zarządu i zespoły projektowe. Od 14 lat związana z HR, w tym ostatnie 10 lat jako szef działu HR fabryki SKF w Poznaniu, a od pół roku jako Krajowy Menadżer HR dla SKF Polska S.A.

Absolwentka 4 uczelni wyższych, w tym m.in. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. A.Mickiewicza w zakresie prawa pracy.

Beata Bukowska

Partner Zarządzający w firmie Inwenta Sp. z o. o., współzałożyciel Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), coach ICC oraz coach LMI. Od 1999 roku związana jest z branżą doradztwa personalnego. Swoje doświadczenia w tym obszarze budowała pracując zarówno w firmach polskich i zagranicznych. Dzięki pracy w TMP World Wide miała okazje poznać i zastosować najnowocześniejszą wiedzę i praktykę z zakresu HR. W 2004 roku została współzałożycielem firmy doradztwa personalnego Inwenta, w której pełni rolę Partnera Zarządzającego. Beata posiada praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania oraz z obszaru HR. Przygotowuje i prowadzi projekty diagnozy i oceny potencjału pracowników i kandydatów do pracy metodą Assessment i Development Centre. Angażuje się w projekty ocen pracowniczych, oceny 360°, prowadzi szkolenia i warsztaty metodą coachingową dla kadr kierowniczych. Beata posiada bogate doświadczenia w realizacji projektów rekrutacyjnych dla wielu firm polskich i międzynarodowych. Od 2007 roku realizuje coachingi metodą ICC, a w 2009 roku poznała metodykę pracy LMI. Na co dzień zarządza kilkunastoosobowym zespołem konsultantów. Od 2004 roku aktywnie działa na rzecz rozwoju polskiego rynku rekrutacyjnego w obszarze interim management.

Julita Dąbrowska

Praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem w marketingu i PR zdobytym w korporacjach m.in. Unilever, Coca-Cola, Schwarzkopf, Seagram, jak i w trakcie własnej działalności jako konsultant biznesowy. Odpowiadała za wprowadzenie na rynek polski ponad 15 największych marek światowych. Przygotowała i zrealizowała kilkadziesiąt programów Corporate & Brand PR-owych i CSR-owych dla ponad 40 klientów: firm, organizacji pozarządowych i urzędów administracji publicznej. Od 2011 roku organizatorka corocznego Forum Employer Branding. Autorka książki "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce". Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS/ SGH, studiów podyplomowych w ALK i SWPS. Wykładowca akademicki w WSPMiSB.

Karol Granoszewski

Jego kariera związana jest z zarządzaniem edukacją. Absolwent Filologii Angielskiej UW z wieloletnim doświadczeniem metodycznym. W latach 1999-2004 Dyrektor Metodyczny w szkole INFOR Training i trener Business English dla kadry zarządzającej kluczowych polskich przedsiębiorstw. Obecnie kieruje oddziałem regionalnym największej na świecie firmy świadczącej usługi doradcze w zakresie weryfikacji kompetencji językowych. Biuro Educational Testing Service (ETS) Global w Warszawie prowadzi od 2005 roku od momentu jego powstania. Po 6 latach owocnej ekspansji firmy w Polsce objął stanowisko Dyrektora Regionalnego, odpowiadając za promocję i rozwój usług na rynkach 8 nowych państw Europy Wschodniej, zaś od 2013 roku pod jego kierownictwem znalazły się kolejne kraje w obrębie Bałkanów oraz Turcja.

Prekursor audytu językowego dla firm i korporacji, mierzącego realny zwrot z inwestycji w szkolenia językowe. Narzędzia zarządzania edukacją językową w firmie, stworzone przez ETS, są wykorzystywane w Polsce przez takie przedsiębiorstwa jak m.in. Agora S.A., Deutsche Bank, Warbud, Leroy Merlin, Schenker i wiele innych.

Ekspert, mówca i prelegent na wielu konferencjach dedykowanych tematyce HR i zarządzania edukacją językową.

Jabłońska-Wołoszyn

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt na Wydziale Zarządzania i Dowodzenia w Akademii Obrony Narodowej. Certyfikowany coach ICC oraz konsultant MBTI i HAS, od ponad 10 lat jest doradcą i trenerem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w biznesie oraz w organizacjach publicznych.

Jest współautorką książki pt. "Praktyczny przewodnik rozwoju zawodowego" (Placet, 2008) oraz autorką wielu artykułów, publikowanych w książkach i czasopismach dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi.

Paweł Kaczmarczyk

Odpowiedzialny za rozwój organizacji oraz obsługę firm członkowskich zrzeszonych w Lewiatanie.

Wcześniejsze doświadczenie: Pierwszy Sekretarz Kongresu Przedsiębiorczości, platformy porozumienia 7 największych organizacji pracodawców w Polsce.

Od 9 lat właściciel spółki ALPA Consulting zajmującej się doradztwem w dziedzinie marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem. Obsługa w obszarze PR, marketingu i zarzadzania takich spółek jak The Coca-Cola Company, JW Construction, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Opera Software.

Doktorant na wydziale zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Mirosława Kowalczuk

Ekspert w zakresie analizy rynku pracy, implementacji oraz komunikacji danych rynkowych. W polskim biurze Hay Group pracuje od 13 lat. Pomaga firmom optymalnie zarządzać wynagrodzeniami poprzez dostarczanie i interpretację informacji rynkowej oraz aplikację narzędzi monitorowania konkurencyjności płacowej. Odpowiada również za dostarczenie narzędzi wspierających procesy rozwoju przywództwa i zarządzania talentami w organizacjach.

Od 2002 roku jest członkiem zespołu tworzącego największą bazę o wynagrodzeniach na rynku polskim. Zaangażowana jest także w wiele projektów badawczych i doradczych dla największych firm w Polsce i na świecie.

Bartosz Kozłowski

Konsultant z ogromnym doświadczeniem w pracy nad budowaniem zaangażowania w organizacji. Od ponad 10 lat przeprowadza badania zaangażowania pracowników, łącznie z rekomendacjami dla zarządów firm. Współpracował z organizacjami z różnych sektorów m.in. z sektora farmaceutycznego, sprzedaży detalicznej, finansowego, FMCG, energetycznego, logistycznego.

Jest autorem publikacji poświęconych zaangażowaniu. Współtworzył Puls HR –ogólnopolskie badanie identyfikujące wyzwania, jakie stoją przed działami personalnymi.

Elżbieta Makselon

Wykształcenie:

Wyższe: Psycholog; Psychologia & Dziennikarstwo (Uniwersytet Śląski)

Doświadczenie zawodowe:

W Coca Cola HBC od ponad dwóch lat na stanowisku Dyrektor ds Zarządzania Talentem w dziale HR; Wcześniej, w Mars Polska odpowiadała m.in. za Employer Branding, rekrutację, budowanie zaangażowania oraz rozwój pracowników.

Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Dziale Sprzedaży, gdzie przez ponad trzy lata pracowała na różnych pozycjach, kierując zespołami w różnych częściach Polski.

Hobby i zainteresowania:

Podróże i taniec

Jeremi Mordasewicz

Doradca zarządu Konfederacji Lewiatan, członek Trójstronnej Komisji ds. Społeczno-Gospodarczych, członek Rad Nadzorczych: ZUS, Dr Irena Eris S.A. oraz ENEA S.A. Absolwent Politechniki Warszawskiej.

Inżynier na budowach w Polsce i za granicą, nauczyciel akademicki, przedsiębiorca budowlany. Współzałożyciel i wiceprezes Business Centre Club 1991-2000. Członek Komisji ds. Reformy prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych 1994-1998. Członek Zespołu ds. Odbiurokratyzowania Gospodarki 1998-1999. Odpowiada za rynek pracy, ubezpieczenia społeczne, budownictwo, infrastrukturę.

Monika Nachyła

Karierę zawodową rozpoczynała jako audytor w firmach Artur Andersen w Warszawie i Salustro Reydel w Paryżu. W latach 1995-2000 pracowała jako dyrektor finansowy w firmie Sanofi-Synthelabo, wnosząc znaczący wkład w jej rozwój jako jednego z głównych graczy na polskim rynku farmaceutycznym.

W ostatnich 12 latach działała w sektorze private equity. W funduszu Innova Capital jako Vice President Portfolio & Fund Operations zajmowała się budową wartości w spółkach portfelowych funduszu. Następnie w funduszu Enterprise Investors jako Partner d/s Investor Relations odpowiadała za gromadzenie nowych funduszy i relacje z inwestorami. W ramach działalności dla Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych pełniła funkcję przewodniczącej Komitetu Corporate Governance oraz była członkiem grupy zadaniowej ds. Relacji Inwestorskich. W 2011 roku została powołana do rady nadzorczej jednego z czołowych polskich banków BGŻ (Rabobank, obecnie BNP Paribas) jako niezależny członek Rady Nadzorczej i jej komitetu audytu. Od kwietnia 2013 weszła do zarządu Banku BGŻ jako Wiceprezes, członek zarządu odpowiedzialny za obszar strategii i rozwoju, oraz rolnictwa. Po zakończeniu połączenia BGŻ i BNP Paribas Polska w czerwcu 2015, rozpocznie ponownie pracę jako członek rady nadzorczej połączonego banku.

Katarzyna Olczak

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim szczególnie w podnoszeniu efektywności organizacji i zaangażowania pracowników, zarządzaniu talentami, budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem pracodawcy. Przez wiele lat pracowała w międzynarodowych firmach doradztwa prowadząc projekty dla firm aktywnych w obszarze przemysłowym w tym budowlanym, zaawansowanych technologii i usług profesjonalnych w regionie Europy Centralnej.

Jako Kierownik ds. Rekrutacji Grupy Saint-Gobain w Polsce, stworzyła grupowe standardy i procesy w zakresie rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej (mobility) i współpracy z uczelniami. Od 4 lat odpowiada za HR w Skanska CDE w Polsce, w Czechach, na Węgrzech i Rumunii.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego.

Marzena Piotrowska-Trybull

Profesor nadzwyczajny na Wydziale Zarządzania Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej. Kierownik Zakładu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Instytucie Zarządzania WZiD AON. Specjalizuje się w zagadnieniach rozwoju lokalnego oraz współpracy jednostek wojskowych z jednostkami samorządu terytorialnego. Autorka i współautorka artykułów z tego zakresu m.in.: Rozwój miasta Daugavpils w perspektywie militarnej i gospodarczej (ZN AON), Wpływ jednostki wojskowej na rozwój gminy (Przegląd Statystyczny), Znaczenie jednostki wojskowej dla społeczności lokalnej (Kwartalnik Bellona). Współorganizatorka konferencji naukowej z cyklu Relacje jednostek wojskowych z otoczeniem lokalnym oraz seminarium studenckiego z cyklu Student na rynku pracy.

W ostatnim czasie pod jej redakcją ukazały się książki: "Sytuacja młodzieży na rynku pracy" oraz "Społeczeństwo, gospodarka, siły zbrojne – relacje i wyzwania."

Grzegorz Pilarski

Doktor w dyscyplinie nauk o obronności w specjalności zarządzanie w środowisku teleinformatycznym, absolwent Wojskowej Akademii Technicznej i Akademii Obrony Narodowej, służy na stanowisku adiunkta w Zakładzie Innowacji i Technologii Informacyjnych na Wydziale Zarządzania i Dowodzenia AON. Uzyskał certyfikaty w zakresie zarządzania projektami: Prince2, IPMA-D, ITIL oraz w dziedzinie IT: MCTS MS Project 2007, VMware 5.0.

Zawodowo zajmuje się zarządzaniem projektami oraz technologiami informacyjnymi w zarządzaniu i edukacji obronnej. Ponadto w jego obszarze zainteresowań znajduje się bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni, jak również zastosowanie zautomatyzowanych systemów dowodzenia wojsk lądowych na współczesnym polu walki.

Agnieszka Pogorzelska

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze zaawansowanych usług i doradztwa HR. Jako trener, projektowała i prowadziła szkolenia dla wielu polskich i zagranicznych klientów. W latach 2007 – 2010 jako Starszy Konsultant w PSI Polska, była odpowiedzialna za prowadzenie projektów typu Executive Search i Direct Search oraz projektów oceny i rozwoju kompetencji Assessment Centre/Development Centre dla stanowisk dyrektorskich, kierowniczych oraz dla specjalistów. Od roku 2010 związana z Inwentą jako Starszy Konsultant ds. Projektów Oceny i Rozwoju Kompetencji. Agnieszka od 6 lat specjalizuje się w projektowaniu i realizowaniu kompleksowych procesów AC/DC (ponad 300 sesji), Audytów Personalnych oraz w doradztwie personalnym, związanym z udoskonalaniem kompetencji i rozwojem kariery zawodowej. Posiada doświadczenie w opracowywaniu zadań symulacyjnych, ocenie uczestników sesji, przygotowywaniu raportów o uczestnikach, opracowywaniu rekomendacji rozwojowych, udzielaniu informacji zwrotnych, opracowywaniu raportów zbiorczych oraz szkoleniu asesorów. Główni Klienci AC/DC: AstraZeneca, PZU S.A., Ericsson Polska, Teva Pharmaceuticals, V&S Luksusowa Zielona Góra, NMC Polska, PKP Oddział Dworce Kolejowe, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, JKT/Moelnlycke, PKO BP, PKO BP Dom Maklerski, Infosys, Pierre Fabre, PGE, Lotos Oil, Saint-Gobain Construction Products, Siemens, PKP Cargo, PZL Świdnik, Tchibo, Medicover, Ministerstwo Finansów.

Agnieszka posiada ponad 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu rozmów rozwojowych, opartych na metodyce wywiadu behawioralnego opartego na kompetencjach. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu ośrodków rozwoju dla pracowników o wysokim potencjale rozwojowym w branży energetycznej i produkcyjnej (Lotos Oil, PZL Świdnik, Mazowiecka Spółka Gazownictwa).

Projektuje i prowadzi cykle szkoleń dla asesorów wewnętrznych organizacji, pełni rolę mentora dla mniej doświadczonych asesorów w Inwencie oraz dla uczestników warsztatów.

Agnieszka projektuje również i nadzoruje projekty Outplacement od strony merytorycznej oraz logistycznej.

Jest certyfikowanym Analitykiem Predictive Index® (PI®) – wdrożonego w 1955 naukowego narzędzia wspierającego menedżerów i działy HR w identyfikowaniu motywacji i potrzeb leżących u podstaw działania ich pracowników. Aktualnie PI® jest używane przez ponad 7800 organizacjach w 143 krajach na świecie.

Beata Radzka

Doktor socjologii, rozprawę doktorską na temat nowego i starego instytucjonalizmu w socjologii i w ekonomii obroniła na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie pracuje w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Brała udział w międzynarodowym projekcie badawczym w ramach 6. Ramowego Programu Unii Europejskiej: PIQUE „Privatisation of Public Services and the Impact on Quality,Employment and Productivity” (2006-2009) oraz w projekcie „Kompleksowy program aktywizacji osób starszych, 50+” (2012-2013) zrealizowanym przez Katedrę Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego we współpracy z SMG/KRC. Autorka i współautorka licznych ekspertyz badawczych dotyczących przebiegu i wpływu na zatrudnienie procesów liberalizacji i prywatyzacji sektorów publicznych w Polsce. Główne zainteresowania badawcze dotyczą problemów społecznych w środowisku pracy.

Grzegorz Sobiecki

Ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiebiorstwach, stąd jego misją jest : "Uzdrawiam wartość firmy". Wdraża więc projekty w których dba o równowagę na poziomie strategicznym, zarządczym oraz pod względem szczegółów wykonawczych w stronę jednocześnie efektywności operacyjnej oraz efektywności organizacyjnej.Specjalizuje sie w kilku kierunkach: budowania wzrostu firmy wg. metodyki Błekitnego Oceanu, due diligence oraz integracji w procesie M&A. Zajmuje sie obszarem poprawy efektywności według metodyki Lean Manufacturing, zarządzaniem jakością według metodyki GMP oraz restrukturyzacją.Wspomniane wdrożenia realizuje zawsze na podłożu zarządzania zmianą według wielokrotnie udowodnionej autorskiej metodyki 3Z: Zespół, Zmierz , Zmierzaj.We wszystkich kierunkach działania wspiera firmy poprzez szyte na miarę warsztaty i szkolenia- jest certyfikowanym Trenerem.Posiada doświadczenie w pracy w organizacjach FMCG, B2B i Farmacji. Swoje umiejętności nabył poprzez 29 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach Prezesa, Wiceprezesa, Managera, Interim managera w przedsiębiorstwach w Polsce i za granica. Swobodnie porusza sie w kulturze korporacyjnej lub właścicielskiej. Prowadzi projekty w językach polskim, angielskim i rosyjskim. Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managers, Sędzia Polish National Sales Award.

Magdalena Warzybok

Doświadczenie zawodowe

Magdalena jest konsultantem zarządzającym, dyrektorem ofertyTalent w Polsce. Jest członkiem europejskiego zespołu ekspertów Aon Hewitt. W latach 2007–2010 prowadziła Badanie Najlepsi Pracodawcy w Polsce, a w okresie 2011–2012 zarządzała Badaniem w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Z Aon Hewitt jest związana od grudnia 2005 roku. Uczestniczyła w procesie badania i budowania zaangażowania pracowników w blisko 300 organizacjach w Polsce.

Należała do organizacji International Positive Psychology Association. Obecnie jest członkiem Rady Ekspertów THINK TANK, współpracuje też z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.

Magdalena ukończyła Szkołę Główną Handlową ze specjalizacją zarządzanie zasobami ludzkimi oraz badania marketingowe. Jest dyplomowanym psychologiem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, specjalizującym się w psychologii pracy i organizacji. Studiowała również zarządzanie i prawo w Management Center Innsbruck w Austrii. Ukończyła programy Executive Education w Wharton School oraz Harvard Business School i studia podyplomowe z psychologii motywacji. Posiada certyfikację do stosowania narzędzia oceny Hogan. Mówi płynnie w języku angielskim, posługuje się językiem niemieckim oraz zna podstawy języka rosyjskiego.

Zakres obowiązków

Magdalena specjalizuje się w projektach związanych z pomiarem i budowaniem zaangażowania pracowników, oceną i rozwojem przywództwa, procedurą Employer Branding, zarządzaniem talentami i zarządzaniem energią. Prowadzi lub merytorycznie nadzoruje duże projekty dla polskich firm, również takie o zasięgu międzynarodowym. Ma bogate doświadczenie, zdobyte podczas pracy nad projektami w Polsce, Rosji, Czechach, Słowacji, Bułgarii, na Ukrainie, w Szwajcarii i na Węgrzech. Jest autorką publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus oraz prelegentem na konferencjach branżowych w Polsce i Rosji.

Ostatnio Magdalena prowadziła projekty konsultingowe dla klientów takich jak: AmRest, Sephora, PZU, PKN Orlen, Polpharma, mBank, Holcim Group, Ericpol, T-Mobile, Liberty Direct, 3M.

Wykształcenie

  • Executive Education: Harvard Business School, USA
  • Executive Education: Wharton School (University of Pennsylvania, USA)
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (studia podyplomowe z psychologii motywacji)
  • Szkoła Główna Handlowa, Warszawa (zarządzanie i marketing, studia magisterskie)
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (psychologia, studia magisterskie)
  • Management and Law Program w Management Center Innsbruck, Austria
  • Certyfikacja: narzędzie oceny Hogan
Małgorzata Zachorowska

Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu Działami Personalnymi na poziomie kraju i regionu, miedzy innymi w takich firmach, jak: Levi Strauss Polska, PepsiCo Restaurants Europa Środkowowschodnia, Tesco Europa Środkowowschodnia, Shell Europa, AC Nielsen Europa, Kompania Piwowarska Polska.

W ramach tych stanowisk, Małgorzata Zachorowska zajmowała się tworzeniem i wdrażaniem strategii zarządzania kapitałem ludzkim, wdrażaniem zmian organizacyjnych, budowaniem zaangażowania oraz efektywnej strategii zapewnienia zasobów ludzkich.

Od czerwca 2012 roku, Małgorzata Zachorowska jest członkiem Rady Ekspertów THINK TANK. Od czerwca 2011 roku prowadzi zajęcia na kierunkach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego.

Potrzebujesz pomocy? Masz dodatkowe pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

22 50 234 70